مصاحبه آرشیو خبر ها
کوپا هم یکی از اهـداف ما اسـت

کوپا هم یکی از اهـداف ما اسـت

آنجلو اوگبونا ، مدافع یوونتوس ، آنتونیو کونته را راز موفقیت های تیمش می داند و می افزاید که بازی روز آینده برابر رم ، دیداری متفاوت خواهد بود .

بانوی پیر در چهارچوب رقابت های کوپا ایتالیا ، به مصاف رم می رود ، تیمی که با هشت امتیاز اختلاف از یوونتوس صدرنشین در رده ی دوم سری آ قرار دارد و همچنان شکست تحقیر آمیز 3-0 برابر یوونتوس را در ذهن دارد .

مدافع 25 ساله ی یوونتوس در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت که از نظر او نتیجه ی دیدار اخیر دو تیم هیچ تاثیری روی عملکردشان نخواهد داشت.

" به نظر من رُم تحت تاثیر نتیجه ی دیدار اخیرمان قرار نگرفته است ، آنها تیم بزرگی هستند. حقیقت این است که تک بازی بودن این رقابت ها ، تاثیری بر تلاش و عملکرد ما نمی گذارد . من از دیدار فردا توقع یک بازی تاکتیکی دارم ، دیداری که تکرار نمی شود . این رقابت ها با رقابت لیگ متفاوت است . به هر حال کوپا ایتالیا از اهداف ما است و سعی خواهیم کرد تا نتیجه ی مثبتی به دست آوریم."

از اوگبونا در مورد آمادگی فوق العاده ی تیم سوال شد .

"این موفقیت ها حاصل دقت به جزئیات ، فشردگی و مصمم بودن در تمرینات و عطش پیروزی است که کونته برای هر بازی به ما می دهد تا دید و شناخت کافی از شرایط ممکن هر بازی داشته باشیم ."

" من چگونه با متد کونته برخورد کردم ؟ با تلاش بسیار . در ابتدا اندکی سخت و طاقت فرسا بود ، ولی گذشت زمان به ما کمک کرد تا با شرایط کنار بیاییم و وظایف خود را بشناسیم."

" کار کردن با سرمربی بسیار خوش آیند است و برای من باعث خوشحالی و افتخار است که با او کار می کنم . او زمان بندی مناسب برای انجام حرکات لازم را به ما آموزش می دهد و با توصیه های خود باعث پیشرفت من می شود ."

هفته آینده بار دیگر در المپیکو بازی حواهید داشت ، اما این بار با لاتزیو ...

" در حال حاضر تنها بازی مهم برای ما ، دیدار فرداست . "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: